مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری اراضی رایگان برای توسعه افقی واحدهای مسکونی

معاون بنیاد مسکن گفت: واگذاری اراضی رایگان برای ساخت واحد‌های مسکونی ویلایی و توسعه افقی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در تمامی استان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جودی معاون بنياد مسكن گفت: تخصیص اراضی رایگان برای توسعه افقی در روستاهای کشور در حریم روستاها  اجرایی شد و امروز برای اولین بار این اراضی به متقاضیان در روستاها برای ساخت واحدهای مسکونی یک طبقه و ویلایی اختصاص یافت.

به گفته معاون بنیاد مسکن  ساخت واحدهای مسکونی در بافت روستاها باید به صورت ویلایی باشد و تسهیلات ساخت پرداخت شده به این واحدها در روستاهای کشور ۲۰۰ میلیون تومان است.

او می گوید: روند واگذاری اراضی در روستاها برای ساخت مسکن واحدهای مسکونی روستایی درتمامی روستا ها به جز برخی از روستاهای شهرهای شمالی در حال انجام است و به زودی این طرح در قالب توسعه افقی شهرها اجرایی خواهد شد.

جودی افزود: طرح توسعه افقی بافت های مسکونی روستاها به زودی در تمامی شهرها اجرایی می شود و ما شاهد بهبود وضعیت توسعه افقی دربافت های روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به زودی خواهیم بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا