اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تامین اعتبار و منابع برای حل مشکلات تاسیسات زیربنایی واحدهای مسکونی

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت‌وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه سیاست های در حوزه مسکن در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصویب می شود گفت: ما باید به عنوان حوزه شهرهای جدید این سیاست ها را پیاده سازی کنیم و همین تعامل مثبت بین معاونت مسکن و معاونت در شهرهای جدید زمینه ساز ایجاد ظرفیت هایی در حوزه الگوی زیست شهرهای جدید دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت هایی در حوزه الگوی زیست در شهرهای جدید دنبال می شود و این موارد در حال سیاست گذاری و تدوین شیوه نامه ها و آیین نامه ها است.

جعفری اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر مهم است باید بتوانیم در حوزه مدیریت اعتبارات بتوانیم بودجه ها را براساس ظرفیت ها منابع در شهرهای جدید و متناسب با کسری ها و کمبودها جبران کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:مجوزهایی که در حوزه تهاتر و استفاده از اعتبارات دولت در حوزه معاونت مسکن این نوید را به ما میدهد که در بحث جبران کسری ها و محدودیتی که در حوزه تامین اعتبارات پروژه ها خدماتی روبنایی وزیربنایی و تاسیسات شهری داشته ایم با سرعت بتوانیم تامین کنیم ودر صورت تامین اعتبارات اجرای پروژه ها را سرعت دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مشکلاتی در زون 2 و 3 فاز 11 مسکن مهر پردیس وجود داشته که در حال رفع این مشکل هستیم چراکه درحال حاضر این واحدها ساخته شده اما به دلیل تثبیت دیوارهای حائل تکمیل خیابان ها و دسترسی ها ورساندن به سطح صفر خیابان وجود ندارد بنابراین در این شرایط امکان لوله گذاری انشعاباتن و تاسیسات شهری وجود ندارد .

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار کرد: در این شرایط مامجبوریم یک زمانی برای تکمیل دیوارهای حائل برای بستر عرصه خیابان و معابر داشته باشیم و برای اجرای آن در حوزه تامین اعتبار در حال پیگیری هستیم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تاسیاست شهری و تاسیسات زیربنایی مورد نیاز واحدها کامل شود تا این واحدها در اختیار متقاضایان قرار داده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من یه زن سرپرست خانواده هستم از سال ۹۰ تمام پس انداز و کلی قرض این واحد را خریداری کردم زون۲ فاز ۱۱ پردیس نمیدانستم اولویت اول زون ۵ و ۴ و ۱ میباشد به ما در مدرسه گفته بودند اول ۱ بعد ۲ ولی حالا کلک کثیفی خوردم و آن اینکه هنوز بعد از ۱۲ سال مستاجری و با ۵۲ سال سن هنوز خانه دار نشده ام مگر من تا کی زنده ام خانه بدوش مستاجر بدن لرزه هر سال که چقدر صاحبخانه اضافه می کند سفره ام کوچک ولی جیب صاحبخانه پر…. من که دولت را نمیبخشم شما رو نمیدانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا