راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

بررسی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  از وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن به ریاست «رستم قاسمی» و به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست، معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری ایران، بنیاد مسکن، معاونت شهرسازی و معماری و دیگر نمایندگان نیروهای مسلح حضور به هم رساندند و روند اجرای تفاهم‌نامه تامین مسکن نیروهای مسلح بررسی شد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، وزارت راه و شهرسازی در دو مرحله تفاهم‌نامه همکاری برای احداث مسکن را با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسانده است که در مرحله نخست ۱۰۰ هزار واحد و در مرحله بعدی ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در همکاری با وزارت دفاع در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح تامین کند.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال را در برنامه دارد. در قالب طرح نهضت ملی مسکن همچنین تفاهم‌نامه هایی با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های متعدد به امضا رسیده که برخی از آنها به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا