راه و شهرسازیمجله خبری

هفته آینده سهمیه استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن مشخص می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  از وزارت راه وشهرسازی، «رستم قاسمی» در نشست بررسی روند تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر حل و فصل مسائل زمین در استان‌های سراسر کشور تا پایان امسال با مدیریت و نظارت استانداران تاکید کرد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن جهادی است که باید در موعد تعیین‌شده به انجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، ادامه‌داد: هر جا زمین تامین و مشکلات و مسائل آن حل شود، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن اراضی آغاز خواهد شد.

وی گفت: استانداران و مسئولان استانی در خصوص تامین زمین و اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان در خصوص تعیین سهیمه استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر اساس تامین زمین در هفته‌های آتی، اعلام نظر و نتیجه را گزارش بدهند.

وی گفت: استان‌هایی که عملکرد مناسبی در تامین زمین و حل مسائل مربوط به آن داشته‌اند نیز سهمیه‌شان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش یابد.

وزیر راه وشهرسازی همچنین بر فعال کردن انبوه‌سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی در تولید مسکن در تمامی استان‌های کشور تاکید کرد.

قاسمی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن بر حل مسائل زمین در استان‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: در خصوص تامین مسکن برای افرادی که نیازمند مسکن هستند، دولت مسئولیت دارد و در اجرای این مسئولیت نیز قدم برمی‌دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا