راه و شهرسازیمجله خبری

متقاضیان نهضت ملی مسکن مدارک را بارگذاری کنند

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت خواه در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان اظهار داشت: اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد یعنی حائز شرایط اولیه است و باید در سامانه ثمن ( Saman.mrud.ir) در منوی مشاهده و پیگیری درخواست، وارد جزئیات و قسمت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کند.

وی افزود: اگر متقاضی در وضعیت در انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد و اگر متقاضی در وضعیت در انتظار تأیید استعلام است باید به اداره راه و شهرسازی در استان تهران یا شهرستان‌ها مراجعه کند تا استعلام انجام و تعیین تکلیف شود و به وضعیت در انتظار بررسی تغییر یابد سپس ادامه بارگذاری مدارک کامل شده در پایان هم بعد از بارگذاری مدارک با مراجعه به اداره کل یا اداره شهرستانی تأیید اولیه با بررسی مدارک صورت پذیرفته و معرفی به بانک جهت تسهیلات انجام می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا