مجله خبریراه و شهرسازی

سامانه اطلاعات زمین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه اطلاعات تامین زمین در راستای تامین اراضی مورد نیاز پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سامانه داشبورد مدیریت ارزیابی اطلاعات تامین زمین  برای  طرح و واحد های ویلایی نهضت ملی مسکن اجرایی شده  و ایجاد یک سامانه اطلاعاتی جامع برای کلیه زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی نیازمند هدف‌گذاری درست و تعیین برنامه دقیق برای افرادی است که ارزیابی می‌شوند.

وی همچنین برای همراهی در ایجاد یک سامانه کلی جهت مدیریت پایگاه اطلاعاتی و ارزیابی کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد.

او تامین زمین و مسکن را به عنوان مهمترین وظیفه سازمان ملی زمین و مسکن و بخشی از هدف وزارت راه و شهرسازی وظیفه‌ای بسیار سنگین توصیف کرد که با تلاش کارکنان این مجموعه به انجام رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا