مجله خبریراه و شهرسازی

دامغان ۸۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: در دامغان، هشت هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی دریافت زمین در حوزه نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سید محمد حسینی طباطبایی صبح یکشنبه در آئین شروع عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان به میزبانی سالن ورزشی شهدای مدافع حرم، تاکید کرد: هشت هزار و ۴۲۶ متقاضی از شهرستان دامغان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی از تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان و همچنین شهرهای دامغان، امیریه و دیباج و… خبر داد و افزود: دو هزار و ۴۳۱ تأمین زمین در فاز اول و در مرحله بعدی نیز برای مابقی متقاضیان تأمین زمین انجام‌خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان همچنین تاکید کرد: علاوه بر ۳۳۶ واحد تخصیص زمین شده قبلی، عملیات اجرایی یک هزار و ۷۴ واحد ویلایی جدید آغاز خواهد شد.

حسینی طباطبایی با بیان اینکه تاکنون شناسایی و تأمین اراضی به مساحت هزار و ۳۱ هکتار در قالب ۲۷ سایت مسکونی در سطح استان انجام گرفته است، گفت: زمین‌های تأمین شده استعداد تأمین و ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی در استان را دارا است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا