مجله خبریراه و شهرسازی

۳۳۴۳ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها به بهره‌برداری رسید

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهره برداری سه‌هزار و ۳۴۳ واحد در قالب نهضت ملی به مناسبت هفته دولت در مناطق شهری خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا،«حمیدرضا سهرابی» با بیان اینکه تعهد بنیاد در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری ساخت ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک است، خاطرنشان‌کرد: از این تعداد تاکنون هشت‌هزار واحد به متقاضیان واگذار شده که سه‌هزار و ۳۴۳ واحد در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاپایان سال بین چهار تا پنج هزار واحد دیگر در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک افتتاح می‌شود، بیان‌داشت: هم اکنون عملیات ساخت ۱۶۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک آغاز شده که از این تعداد در کل هشت‌هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

سهرابی ادامه‌داد: همچنین در هفته دولت ۵۱۷ واحد مسکن شهری برای اقشار کم‌درآمد در کنار نهضت ملی به بهره‌برداری رسید و به متقاضیان تحویل داده شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا