مجله خبریراه و شهرسازی

زمان افتتاح واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن قم اعلام شد

معاون توسعه و منابع استانداری قم در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان قم گفت: مسکن از اولویت‌های مهم دولت است و امید می رود در هفته دولت تعداد زیادی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر قم افتتاح و به بهره برداری برسد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیادمسکن استان قم در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، دکتر قریشی معاون توسعه و منابع استانداری قم ، مهندس اعرابی مدیرکل روابط عمومی استانداری و مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان از سایت ۱۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن پردیسان و ۳۰۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طایقان بازدید کردند.

شایان ذکر است در این بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان گزارش کاملی از اقدامات انجام شده از روند پیشرفت پروژه های زیتون سایت ۱۷ هکتاری و آماده سازی اراضی ۳۰۰ هکتاری برای احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستای طایقان ارائه کرد.

در ادامه این دیدار نیز  قریشی ضمن رضایت از عملکرد بنیاد مسکن استان گفت: مسکن از اولویت‌های مهم دولت است و امید می رود در هفته دولت تعداد زیادی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر قم افتتاح و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه و منابع استانداری قم اظهار کرد: در ارائه خدمات باید مسائل اجتماعی و رضایت مردمی مدنظر قرار بگیرد و بر اساس آنچه در این بازدیدها برآورد شد، پیش بینی می‌شود تا پایان سال شاهد بهره برداری از حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مذکور باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا