راه و شهرسازیمجله خبری

آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان امروز ۱۷ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شناسایی شده است که اراضی یک میلیون واحد مسکونی کاربری مسکونی دارد و مابقی نیز در مرحله الحاق و یا تغییر کاربری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: احداث ۱۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های گذشته آغاز شده است و امروز ۱۷ بهمن نیز عملیات اجرایی ۲۰۹ هزار و ۲۱۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن با فرمان وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

محمودزاده افزود: بیشترین تعداد واحدهای آغاز شده عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان است که این کار با هدف توجه دولت به مناطق محروم و رفع محرومیت‌زدایی انجام شده است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن طرح کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال را در برنامه قرار داده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا