مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۲ میلیون متر زمین برای احداث نهضت ملی مسکن استان تهران تامین شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین زمین ۳۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: منتظر تایید نهایی شورای عالی شهرسازی کشور برای شروع این طرح‌ها هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، از اعلام روز دوشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان در شهر جدید پردیس با حضور استاندار تهران، مدیران کل دستگاه‌ها و اجرایی و فرمانداران برگزار شد.

حسین جنتی از تامین زمین به میزان ۲ میلیون مترمربع در شهرهای استان تهران خبر داد و گفت: در صورت تایید شورای عالی شهرسازی و معماری کشور طرح های استان در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مالکان بخش خصوصی می‌خواهیم چه در بافت‌های فرسوده و چه در سایر محلات شهرهای استان تهران با بهره گیری از تسهیلات نهضت ملی مسکن در این طرح ورود جدی داشته باشند.

استاندار تهران نیز به دستگاه‌های خدمت رسان و نظام مهندسی دستور داد تا با پشتکار و نظم و استمرار نسبت به تامین زیرساخت‌ها و تایید موارد قانونی در اسرع وقت اقدام کنند.

در این جلسه همچنین آخرین وضعیت افتتاح ۲ هزار واحد از طرح نهضت مسکن ملی راه و شهرسازی استان تهران و ۱۱ هزار واحد مسکونی پردیس در هفته دولت امسال مورد تدقیق و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است به شرط تامین زیرساخت‌ها آب، برق و گاز و فاضلاب، تاییدیه‌های نظام مهندسی و تاییدیه و گواهی‌های استاندارد آسانسور پروژه‌های نهضت ملی مسکن تهران به میزان دو هزار واحد و مسکن مهر پردیس ۱۱ هزار واحد در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا