مجله خبریراه و شهرسازی

گزارش پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۱ هزار و ۴۱۳ ثبت نام برای طرح نهضت ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر انجام شده است که از این تعداد ۵۷ هزار و ۱۶۹ متقاضی حائز سه شرط، ۱۰ هزار و ۱۴۵ متقاضی تایید نهایی شده و برای پنج هزار و ۶۶۲ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان های ایرانشهر، چابهار، نیکشهر، کنارک و بمپور، متفاوت بوده و برخی از پروژه ها مثل پروژه ۲ هزار و ۱۰۰ واحدی چابهار که بخشی از آن تا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و برخی دیگر از پروژه ها در مرحله مطالعات تخصصی و طراحی نقشه هستند.

این گزارش می افزاید: پروژه ۷۸ واحدی تعاونی اصناف شهرک بهار شهر چابهار در حال تکمیل و نازک کاری و برخی از واحدهای پروژه‌ ۷۵ هکتاری شهرستان نیک شهر هم در مرحله سفت کاری قرار دارند.

گفتنی است اداره کل ایرانشهر شامل چهار شهرستان ایرانشهر، سرباز، نیک شهر و چابهار با مساحت حدوداً ۴۰ هزار کیلومتر مربع در مقایسه با جمعیت ۷۲۵ هزار نفری خود دارای مساحت زیاد و پراکندگی جمعیت فراوان است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا