مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

پیشرفت ساخت ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۶ درصد رسید

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مجید جودی» افزود: از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی مصوبه سال جاری، بیش از ۱۶۲ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفته که از این تعداد ۱۱۹ هزار واحد برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی و قرارداد حدود ۲۹ هزار واحد نیز با بانک‌ها منعقد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن که در روستاها وارد فاز اجرا شده واحدهایی هستند که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی در سال ۱۳۹۹ بعد اجرا شده‌اند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن احداث یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته است که نیمی از آنها در شهرها و نیم دیگر در روستاها اجرا، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا