اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پیشنهاد افزایش تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۴۵۰ میلیون تومان در تهران

 خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه  پیشنهاد  افزایش تسهیلات  در شهرهای اطراف تهران داده ایم گفت:  در استان تهران برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب ویلا سازی  استقبال خوبی شده و برای تسریع در روند اجرای این طرح درخواست داده شده که میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرهای استان تهران از 300 میلیون تومان به 450 میلیون تومان افزایش دهند.
به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران هفته گذشته این پیشنهاد در شورای مسکن استان تهران مطرح شده و استاندار تهران درخواست داد که  یک کارگروه ویژه در این خصوص تشکیل شود.
محبت خواه توضیح داد: از تمامی  دستگاه هایی که در روند  تهیه زمین و ارائه خدمات دخیل هستند  و مستقیم در پیشرفت و تسریع در روند اجرای این پروژه ها نقش دارند  درخواست شده که  در تهیه زمین‏، بارگذاری و خدمات دهی برای اراضی همکاری لازم را داشته باشند و  در ارائه جواب های استعلام همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد: پیشنهاد افزایش تسهیلات نهضت ملی مسکن از 300 میلیون تومان به 450 میلیون تومان خود می تواند زمینه ساز تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرهای اطراف استان تهران شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا