صنایع ساختمانیمجله خبری

کارخانجات سیمان اجازه صادرات ندارند

به گزارش ساختمان آنلاین :  سعید زرین‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبودهای موجود در زمینه تامین سیمان در استان اظهار کرد: هر چند تولید و صادرات غیر نفتی برای ما دارای اهمیت است ولی حمایت از حقوق مردم و تامین نیاز داخلی مهم‌ترین اولویت مسئولان استان است و در این راستا هر گونه مسامحه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: در روزهای اخیر مشکلات زیادی در زمینه تامین سیمان در داخل استان بوجود آمده بود که از امروز به کارخانجات سیمان استان بوشهر اعلام کردیم در صورتی که نیاز بازار داخلی استان را تامین نکنند اجازه صادرات را به هیج وجه نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، استان بوشهر سه کارخانه سیمان فعال دارد که کارخانه ساروج روزانه ۶ هزار تن شامل سه هزار تن کلینکر و سه هزار تن سیمان؛ کارخانه دشتستان روزانه سه هزار و ۵۰۰ تن و کارخانه سیمان دشتی هم روزانه سه هزار و ۵۰۰ تن تولید دارند و نیاز استان بوشهر نیز روزانه پنج هزار تن است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا