بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

تحقق ۸۲ درصدی سهم بانک مسکن در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین: از بانک مسکن ، «علی عسکری» در نشست شورای مسکن درباره میزان مشارکت بانک در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: نهضت ملی مسکن، طرح بزرگی است که به نیاز افراد جامعه برای ایجاد سرپناه پاسخ می‌دهد. بانک مسکن افتخار دارد در کنار سایر بانک‌ها در این طرح مشارکت کرده و در این مسئولیت مهم اجتماعی سهیم است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در وبسایت ویژه این طرح مربوط به بانک مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که باید با مراجعه به ادارات کل مسکن و شهرسازی استان‌ها و دریافت معرفی‌نامه، به بانک مراجعه کنند.

سرپرست بانک مسکن تصریح کرد: سهمیه سال جاری بانک مسکن در انعقاد قرارداد طرح نهضت ملی مسکن ۲۱۰ هزار واحد است که خوشبختانه با وجودی که طرح در حال حاضر مراحل اولیه خود را سپری می‌کند با همت و تلاش کارکنان بانک مسکن و کوششی که در اجرای این طرح و در راستای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه شده است، بالغ بر ۸۲ درصد از تکالیف محوله به بانک مسکن به انجام رسیده و مابقی، در مرحله تکمیل پرونده و ارسال به دفترخانه قرار دارد.

تاکنون ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک افتتاح حساب داشتند و مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات در مجموع ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا