راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

احتمال ثبت‌نام مجدد نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۱/ درخواست ۱.۵میلیون متقاضی رد شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  خلیل محبت‌خواه یادآور شد: ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن با توجه به درخواست متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت و تلاش می‌کنیم پایان ماه جاری (خرداد 1401) پالایش متقاضیان را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: در تهران و در شهر‌های جدید پرند، هشتگرد و پاکدشت متقاضیان می‌توانستند ثبت‌نام کنند و در ویرایش جدید متقاضیان باید شهر مورد سکونت خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به این‌که حدود 5.5 میلیون نفر در نهضت ملی‌مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: حدود 4 میلیون نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن بودند، امیدواریم امسال مجدداً زمینه ثبت‌نام متقاضیان را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح واحدهای نهضت ملی طی امسال خبر داد و گفت: در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی‌نشده مواجه شدیم، اما سعی خواهیم کرد در برخی از شهر‌ها امسال قطعاً واحدهایی را افتتاح کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا