راه و شهرسازیمجله خبری

دور جدید نشست‌های تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین: ارسلان مالکی با اشاره به اینکه جلسات تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی با حضور مدیران ادارات راه و شهرسازی تمامی استان‌ها به نوبت و طی ۷ روز برگزار خواهد شد، گفت: این جلسات سه دستور کار اصلی دارد که مهمترین آن بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان‌ها بر اساس ثبت نام‌های صورت گرفته متقاضیان نهضت ملی مسکن خواهد بود.

این عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در این جلسات گزارش ادارات کل راه و شهرسازی درخصوص اراضی شناسایی شده برای اجرای طرح و برنامه‌های استان‌ها در خصوص مولد سازی و مشارکت برای ساخت زمین نیز ارائه می‌شود.

مالکی بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی و اقدام ملی مسکن که در استان‌ها آغاز شده را از دیگر محورهای این سلسله نشست‌ها برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن جلسات تامین زمین طرح نهضت‌ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن از صبح شنبه آغاز و تا چهارم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا