راه و شهرسازیمجله خبری

تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد مسکن در تیرماه

به گزارش ساختمان آنلاین: حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحت‌مسئولیت بنیاد در اوایل تیرماه افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: روند اجرا و تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تحت‌مسئولیت بنیاد روند مناسبی است و پیشرفت مورد انتظار را دارد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در برنامه است تا در ابتدای اجرای این طرح هر سه ماه یکبار بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد که این ارقام در آینده با پیشرفت طرح افزایش قابل‌ملاحظه‌ای خواهد یافت تا به نتیجه نهایی که احداث ۸۰۰ هزار واحد شهری توسط بنیاد است دست یابیم.

سهرابی افزود: در قم ۱۸۰ واحد، خراسان‌جنوبی ۲۱ واحد و مرکزی ۲۰ واحد در حال نازک‌کاری و اتمام است که در تیرماه این تعداد واحدها تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، طرح ملی مسکن یکی از طرح های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال دولت سیزدهم را در برنامه دارد. همچنین در برنامه بنیاد است تا سالانه ۲۰۰ هزار واحد را نیز در مناطق روستایی بهسازی و نوسازی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا