راه و شهرسازیمجله خبری

کدام متقاضیان نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند؟

به گزارش ساختمان آنلاین: خلیل محبت خواه گفت: متقاضیان مرد مجرد بالای ۲۳ سال با ورود به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir، باید تعهد نامه محضری را دانلود و سپس به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کنند و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهدنامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیگیری و دنبال شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، عدم بارگذاری و اسکن تعهدنامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری، مصداق ناقص بودن مدارک است و تا پایان اردیبهشت باید ویرایش‌ها توسط متقاضیان انجام شود، و در صورتی که اطلاعات تکمیل نشود به عنوان نقص مدارک تلقی شده و متقاضیان حذف خواهند شد.

تاکنون ۱۳۰ هزار نفر مجرد در استان تهران اقدام به ثبت نام در سامانه ثمن کرده اند و باید تمامی متقاضیانی که اطلاعات خود را ویرایش نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت اقدام به ویرایش اطلاعات کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا