راه و شهرسازیمجله خبری

سازمان نظام مهندسی ساختمان: ابزاری برای توقف پروژه‌ها نداریم

به گزارش ساختمان آنلاین:  حمزه شکیب درباره آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل، اظهار کرد:‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان به‌عنوان سازمان حرفه‌ای تکلیف خودش را انجام داده و ـ در رابطه با ساختمان متروپل ـ مکرر به شهرداری نامه نوشته و وزارت راه و شهرسازی را در جریان قرار داده است، همچنین به نماینده‌های آبادان در مجلس این وضعیت را اطلاع داده است.

وی با یادآوری این‌که سازمان نظام مهندسی وضعیت ساختمان متروپل را به دادستانی اطلاع داده است، افزود: این مکاتبات موجود است. ساخت متروپل قبل از این‌که پروانه بگیرد، شروع شده است و سال 96 پروانه را دریافت کرده است، متأسفانه فرآیندها طی نشده و منجر به این وضعیت شده است.

وی تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی یک قانون و آیین‌نامه اجرایی دارد که به دستگاه‌های نظارتی یعنی وزارت راه و شهرسازی منعکس می‌شود و ما مکلف هستیم در این چارچوب فعالیت کنیم.

سرپرست سازمان نظام مهندسی‌ساختمان تأکید کرد: در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان قدرت بازدارندگی و ابزار لازم برای توقف یک پروژه را نداریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا