راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

نشست مشورتی جمعی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با رئیس کمیسیون عمران شورای استان تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران؛ در این نشست هم‌اندیشی و معارفه، زمینه‌های همکاری و اولویت‌های تعامل مدیریت شهری تهران و نظام مهندسی ساختمان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

خانم دکتر الهام امینی، مهندس بهمن مؤمنی مقدم، دکتر کامبیز رضوی، مهندس فرامرز صدیق مقدم، دکتر امید رضا ریاحی و مهندس محمد احمدی ضمن استقبال از برگزاری منظم و تقویم جلسات مدون در موارد و موضوعات زمینه‌سازی هماهنگی متولیان حوزه ساختمان، ضوابط ترافیکی حوزه ساختمان، الزام درج مجری در پروانه‌ها، ملاحظات حوزه بافت فرسوده، توجه به حوزه معماری ایرانی اسلامی در شهرسازی، موضوعات و مشکلات شرکت‌های صنفی و حقوقی حوزه نظام مهندسی ساختمان و ملاحظات حوزه ایمنی در ساخت‌وساز به طرح مسائل و دغدغه‌ها پرداختند.

عضو شورای عالی استان‌ها همچنین استفاده از ظرفیت شورای عالی استان‌ها جهت دعوت و حضور وزارتخانه‌های متولی و دولت را در جلسات شورا و نظام مهندسی ممکن و مؤثر دانست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا