راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه انتصاب پیمان پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت شرایط پردیس در میان سایر شهرهای جدید کشور بیان کرد: همه ما می دانیم که امروز چه انتظاراتی از پردیس وجود دارد؛ تلاش داریم که با وجود تمامی مشکلات و سختی های پیش رو با تدبیر مناسب و حفظ شأن افراد بتوانیم زمینه عبور از این مسیر دشوار را ضمن توجه به همه ابعاد به دور از تصمیمات احساسی به سمت حل مسائل فراهم کرده و مشکل جدیدی را به وجود نیاوریم.
جعفری ادامه داد: وظیفه من در گام اول صیانت و در مرحله بعد به همراه مجموعه ستاد، پشتیبانی از شما برای موفقیت در امور جاری است؛ من باید آرامشی به ارمغان بیاورم که شما ضمن جسارت مدیریتی خود، در محیطی مناسب و آرام تماما به فکر حل مشکلات پیچیده و انباشته شده باشید.
جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به سختی مسئولیت محول شده به سرپرست جدید شرکت عمران پردیس گفت: از سرپرست جدید و هیئت مدیره محترم شرکت عمران پردیس درخواست دارم که ضمن توکل به خداوند متعال با همدلی و نگاه دقیق کارشناسی به مسائل به گونه ای حرکت کنند پردیس را از دریای پرتلاطم فعلی به ساحلی آرام رسانده و سپس با قوت برای رسیدگی به مسائل فنی اقدام کنند.
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید براینکه شرط اثبات حسن نیت مجموعه ما برای حل مسائل و مشکلات، اخذ تصمیمات دقیق کارشناسی مبتنی بر روشی سلامت محور خواهد بود گفت: برای من مهم امانتی است که امروز به دستان شما داده و باید پاسخگوی آن باشم، همان طور که همه می دانیم اهمیت شهر جدید پردیس بسیار زیاد است و امروز شما به عنوان پرچم دار شرکت عمران در حرکت تخصصی به سمت ساخت یک شهر هستید، امیدواریم که ضمن حفظ آبروی مجموعه، الگوی توسعه ای خوبی نیز برای سایر شهرها باشید.
این مقام مسئول در پایان با بیان این نکته که سرمایه تجربه مسئله کمی نبوده و باید برای مجموعه حفظ شود گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که در نهایت شرمنده اقشار گوناگون مردم متدین، نخبه و فرهیخته ساکن در شهر نشده و همواره در راستای اعتبار بخشی به مجموعه پیش رویم؛ از شما می خواهم که با رویکردی مبتنی بر تفکر جهادی، انقلابی و بسیجی وار اقدام کرده و در ادامه برای رضای حضرت حق و احقاق حق مردم با نگاهی پر صلابت برای حل مسائل و طرح های توسعه ای شهر جدید گام بردارید.
پیرفرشی نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه در حال حاضر برنامه های کوتاه مدتی برای پروژه های اولویت دار پردیس تا پایان سال طرح ریزی شده است گفت: برنامه های بلند مدت و همچنین برنامه اجرایی شرکت برای سال 1401 نیز تنظیم شده و ارائه خواهد شد که اولویت تمامی آن ها تکمیل و رفع نواقص و مشکلات مردم در پروژه های موجود خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا