دیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجلس و ارگان هامجله خبری

مدیریت بهینه نخاله‌های ساختمانی با جذب سرمایه‌گذار محقق می‌شود

مهدی پیر هادی در گفت و گو با خبرنگار  ساختمان آنلاین در پاسخ به این سوال که رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در طبیعت لزوم ایجاد تغییرات اساسی در مدیریت تخریب ساختمان را دو چندان کرده است و چه تمهیداتی برای حل این معضل اندیشیده شده است گفت:یکی از موضوعاتی که مورد تاکید این دوره از شورای شهر قرار گرفته است،بازیافت  بهینه نخاله های ساختمانی است .

رئیس کمیسیون‌ سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه طی سالهای اخیر با مشارکت بخش خصوصی نخستین کارخانه بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی در آبعلی راه اندازی شده است تاکید کرد: در حال حاضر فاز اول این پروژه راه اندازی شده و نسبت به راه اندازی فاز دوم اقداماتی صورت گرفته است .خوشبختانه اقدامات موثری نیز برای جذب سرمایه گذاران صورت گرفته و قرار است که برای برخی از نخاله های ساختمانی که امکان بازیافت آنها نیز وجود نداشته فراخوان جذب سرمایه گذار صورت گیرد..

پیرهادی با اشاره به اینکه در این بخش نیز برخی از سرمایه گذارها اعلام آمادگی کرده اند اظهار داشت: اگر این امرمحقق شود قطعا شاهد یک رویداد جدیدی در این بخش از نخاله های ساختمانی نیز خواهیم بود.

رئیس کمیسیون‌ سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته برای بازدید از کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی در آبعلی به همراه رسانه های تخصصی،در آینده نزدیک خبرداد.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا