راه و شهرسازیمجله خبری

پیام دکتر رامین کرمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش ساختمان آنلاین: متن پیام دکتر رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به شرح ذیل است:

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدی لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی وَ الْفُرْقانِ

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا فارغ از دل‌بستگی‌های دنیوی، خالصانه و خاضعانه به عبادت و تقرب به درگاه ذات مقدس یگانه هستی‌بخش بیندیشیم و جان‌ها و روان خود را از زلال پربرکت انوار رحمت الهی جلا دهیم و با توسل به ادعیه و نیایش به درگاه ذات لایزال خداوند، لذت این ضیافت الهی را درک نماییم.

ماه رمضان و ایام و لیالی مبارک قدر، بهترین فرصت برای درک زیباترین لحظه‌های حیات طیبه و شکرگزاری و کمک به نیازمندان و مستمندان است.

شایسته است در ماه مبارک رمضان بیشتر مراقب رفتار و کردار خود باشیم و ضیافت میهمانی حضرت حق را با غفلت‌ها و قضاوت‌های نسنجیده از دست ندهیم.

امیدوارم در این ماه پرخیر و برکت، با فراگیری معنویت و وفاق تدبر در قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین علیهم‌السلام و حضور آگاهانه در ضیافت الهی رمضان، شاهد تعالی هر چه بیشتر معنویت، اخلاق و همبستگی و همدلی و تعامل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و بین مهندسان ارجمند و اعضای گران‌قدر سازمان باشیم.

با تبریک مجدد ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکات الهی به همه همکاران پرتلاش و مهندسان ارجمند، آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره‌مندی از فیوضات عظیم ماه رمضان را برای همگان مسألت دارم.

رامین کرمی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا