مجله خبریبورس و بازار

بازار معاملات مسکن در مشهد راکد است

رییس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: بازار معاملات مسکن در شرایط کنونی راکد است و فروشندگان خانه ناگزیر به فروش خانه به قیمت پایین تر شده اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، حسین رستمی افزود: فروشندگانی که نیاز مبرم به فروش ملک خود دارند، خانه را به قیمت پایین تری عرضه می کنند لذا این شبهه برای مردم پیش آمده است که قیمت مسکن رو به کاهش است.

وی بیان کرد: کاهش واقعی قیمت مسکن زمانی اتفاق می افتد که تولید افزایش یابد، تاکنون تولید مسکن در شهر مشهد رشدی نداشته است که بر روی قیمت مسکن تاثیر بگذارد البته با طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت، تولید مسکن نیز افزایش یافته و منجر به افت قیمت خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: دولت در تلاش است با تولید بیشتر مسکن عرضه و تقاضا را بهم نزدیک کند که این مساله روی قیمتها تاثیر خواهد گذاشت، هم اکنون هم رکود در بازار مسکن این شهر حاکم بوده و شرایط به یک ثبات رسیده است.

وی، شمار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک در مشهد را ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد ذکر کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا