مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

ضرورت استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدی در اردبیل برای اجرای نهضت ملی مسکن

استاندار اردبیل با اشاره به در حال اجرا بودن واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدکنندگان داخل استان اردبیل را برای اجرای این طرح دارای اولویت عنوان کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، سیدحامد عاملی در شورای مسکن استان اظهار کرد: در اجرای واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل، باید استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدکنندگان داخل استان در اولویت باشد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی اجرای واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک باید با انجام نظارت بر روند اجرا، تسریع در اقدامات را مورد تأکید قرار دهند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همچنان فصل کاری در استان تمام نشده، ادامه داد: لازم است با سرعت‌ بخشی در اجرای سفت‌کاری پروژه‌ها، زمینه انجام اقدامات باقی‌مانده ساختمان‌ها در فصل زمستان فراهم شود.

عاملی با اشاره به نقش مهم تولید مسکن در بازار، تصریح کرد: تولید مسکن موجب ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت می‌شود.

بر اساس گزارش اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل، بیش از ۲۸ هزار متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت‌نام و واریز وجه کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا