مجله خبریبورس و بازارصنایع ساختمانی

مصالح ساختمانی تولید داخل، نیاز کل کشور را تامین می‌کند

عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: مصالح ساختمانی که در داخل کشور تولید می‌شود علاوه بر مسکن ملی نیاز کل بازار را تامین می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن محتشم، عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: کل نیاز مصالح ساختمانی برای بازار ساخت و ساز کشور و پروژه های نهضت ملی مسکن  از جمله فولاد، سیمان و میلگرد توسط تولیدکنندگان داخلی تامین شده و نیاز کشور را برطرف می کند.

به گفته عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران تولیدات داخلی مصالح نه تنها واحدهای نهضت ملی مسکن بلکه تمام نیاز مسکن موجود کشورمان را تامین می‌کند.

او می گوید: بورس عرضه را شفاف می‌کند و ابزاری برای تعیین قیمت است. در صورتی خروج سیمان و فولاد از بورس مفید است که متقاضی بتواند مستقیما از تولیدکننده تهیه کند.

او افزود: پرداخت تسهیلات و حمایت از بخش خصوصی و سازندگان باید همواره توسط دولت در دستور کار قرار گیرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا