مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

۱۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پرند پلمب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی طرح مقابله با مشاوران املاک غیرمجاز و متخلف در این استان آغاز شده و روز گذشته در بازرسی میدانی شهر پرند ۱۸ واحد صنفی غیرمجاز پلمب شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از، ایرنا از خبر روز پنجشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی با اشاره به طرح برخورد قانونی با مشاوران املاک متخلف افزود: تهران به عنوان اولین استان در کشور، طرح مقابله با مشاوران املاک متخلف و غیرمجاز را آغاز کرده است و به زودی طرح مذکور در سراسر کشور اجرایی می شود.
این مسئول با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت مقابله با سوداگران قیمت زمین و مسکن خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارگروه مقابله با املاک غیرمجاز در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز به کار کرده که بازرسی میدانی شهر پرند در روز گذشته نمونه عملیاتی شدن مصوبات این کارگروه است.
وی اظهار داشت: طرح مقابله با املاک غیرمجاز و متخلف به تازگی آغاز شده است و بازرسی های میدانی از مشاوران املاک به صورت مستمر و مداوم در پایتخت و شهرهای استان تهران ادامه خواهد داشت.

در استان تهران با مشکل تامین زمین روبرو هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در بخش نهضت ملی مسکن در این استان با مشکل تامین زمین روبرو هستیم.

جنتی بااشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرستازی استان تهران افزود: بخشی از این مشکل ناشی از حوضه های آبریز زمین های درجه یک و ۲ کشاورزی است که تغییر کاربری این اراضی را در کمیسیونهای مربوطه با مشکل روبرو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از موارد مطرح شده در این جلسه واگذاری زمین جهت ساخت مسکن همکاران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ارائه آمار خانه های خالی شهرهای جدید اندیشه،پرند و پردیس و آخرین اقدامات در این زمینه،تسهیل در استعلامهای دستگاههای خدمت رسان می توان عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف خطیر و حساس ادارات راه و شهرسازی استانها و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت متبوع و به تبع آن همکاری بین بخشی بیشتر که در نهایت به پیشرفت سریعتر پروژه ها منجر می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا