مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

۱۴۰۰ بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در تهران پلمب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز در تهران به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی گفت: در حال حاضر بازرسی از بنگاه های غیر مجاز را از شهرهای پردیس و پرند و خود شهر تهران آغاز کرده ایم و این روند بازرسی ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت به طوری که تا به امروز ۱۴۰۰ بنگاه املاک غیر مجاز را پلمب کرده ایم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران،  برخی از این بنگاه های مشاور املاک پروانه فعالیت نداشته و برخی از مشاوران املاک هم مجوز داشته اما فعالیت غیر قانونی انجام می دادند.

او می‌گوید: برخی از مشاوران املاک اقدام به فعالیت های غیر قانونی و سوداگری می کردند که همین امر خود آسیب های زیادی به بازار مسکن وارد می کرد بر این اساس پیگیری ها برای شناسایی خانه های خالی تا آخرین لحظه و ریشه کن شدن سوداگری ادامه خواهد داشت. تا به امروز  بنگاه هایی که فعالیت غیر مجاز داشتند را ۸۰۰ میلیارد ریال جریمه کرده ایم و این پیگیری ها برای تخلفات بنگاه ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بازرسی ها به صورت حضوری و غیر حضوری ادامه دارد و تا به امروز هم ۱۱ هزار بازرسی به صورت حضوری انجام شده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا