مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت اول سازمان ملی زمین و مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به موضوع شهرک‌سازی‌ها گفت: شهرک‌سازی یکی از وظایفی است که به تازگی به سازمان سپرده شده و به انجام رساندن آن نیاز به کار جهادی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مشارکت با بانک‌ها و بخش خصوصی، تأسیس صنعت‌شهرها و واگذاری زمین و مسکن براساس قانون جوانی جمعیت به‌عنوان موضوعات مهم دیگر این سازمان یاد کرد و افزود: اینها مواردی است که در دوره جدید کاری سازمان با تلاش مضاعف و کار شبانه روزی باید به پیش برود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه حدود ۴ میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: این افراد نیازمند مسکن هستند بنابراین برای رفع نیاز این افراد باید ماموریت‌هایمان را خالصانه و جهادی و با نهایت جدیت، سرعت و توان به انجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: مطالبه عمومی و انتظارات دولت و مجلس از سازمان ملی زمین و مسکن انتظارات به حقی است که باید اجرایی شود.

همدلی در انجام وظایف، پرهیز از حاشیه‌ها، مسئولیت‌پذیری و همچنین مشارکت در حل مسائل و موانع در عین داشتن انعطاف از دیگر مواردی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی بر آنها تاکید کرد.

این مدیر ارشد حوزه زمین و مسکن با توضیح اهمیت پیگیری امور تا حصول نتیجه مطلوب اظهار کرد: این امر صحیح است که وظیفه ما ستادی است اما مدیران برای انجام درست کارها باید با ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در ارتباط تنگاتنگ باشند.

وی افزود: باید در نظر داشته باشید که مأموریت‌های استانی باید حتماً به یک نتیجه ملموس برسد و مبتنی بر حل یک مسئله اساسی باشد.

رئیس هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به وظایف تخصصی سازمان متبوعش بر اهمیت اطلاع‌رسانی از عملکرد دفاتر مختلف این سازمان تاکید و اعلام کرد: کارهای بزرگی در سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود که قابلیت اعلام عمومی دارد و به ایجاد و تقویت حس امید در جامعه کمک می‌کند.

وی در اهمیت طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: فشار کار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به حدی است که کم‌کاری یا ممانعت در انجام کار، خود به‌خود باعث می‌شود که آن فرد از سر راه برداشته شود و باید بدانیم برای انجام تکالیفمان فرصت تعلل و کوتاهی نداریم.

نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در راستای هماهنگی دفاتر مختلف این سازمان و تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی مدیران به‌طور منظم برگزار می‌شود و هریک از مدیران این سازمان به ارائه گزارش عملکرد و برنامه آتی حوزه مربوطه می‌پردازد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا