مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

جریمه ۸۸ میلیارد تومانی ۱۴۰۰ مشاور املاک غیرمجاز در تهران

تهران- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پلمب ۱۴۰۰ واحد مشاور املاک غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: این واحدها ۸۸ میلیارد تومان جریمه شده اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، حسین جنتی در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهری استان تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی ۳۴۰ هزار واحد مسکن در استان تهران در بخش‌های مختلف آغاز شده است که با احتساب ۴۱ هزار واحد در بافت‌های فرسوده می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد مسکن مربوط به طرح نهضت ملی بر عهده استان تهران است، عنوان کرد: با این ۳۴۰ هزار واحد حدود ۷۰ درصد برنامه استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن محقق شده، البته کسری زمین در تهران داریم که هزار هکتار در کارگروه‌ها در حال بررسی است و منتظر ابلاغ هستیم که در صورت تأیید نهایی بخشی از مشکلات حل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مورد طرح جوانی جمعیت ۱۶ هزار نفر ثبت نام کردند و اخیراً نیز ۲۵۰۰ نفر از خانواده‌های سه فرزند یا بیشتر شناسایی و تأیید نهایی شدند که تهیه زمین برای این افراد انجام شده و طی مراسمی زمین‌ها واگذار شد و اکنون در حال واگذاری سند هستیم.

جنتی در مورد ساماندهی مشاور املاک خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار مشاور املاک در استان تهران داریم که ۴۵۰۰ مورد به صورت غیرمجاز هستند که حدود ۱۴۰۰ املاک غیرمجاز پلمپ و حدود ۸۸ میلیارد تومان جریمه شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا