راه و شهرسازیمجله خبری

چرا نهضت مسکن در پردیس اجرا نمی‌شود؟

به گزارش ساختمان آنلاین: محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در بسیاری از شهر‌ها افزایش یافته است، گفت: در ابتدا ۴۶۰ شهر برای این طرح تامین زمین شده بود، اما در حال حاضر تعداد شهر‌ها در استان‌های مختلف به ۵۳۰ شهر رسیده و ما در هر استانی بتوانیم تامین زمین کنیم به لیست ما اضافه خواهد شد.

او با بیان اینکه برای شهر پردیس به هیچ عنوان ظرفیت سازی نشده است، گفت: در شهر پردیس زمین وجود دارد، اما از نظر محیطی و جمعیتی ظرفیت ندارد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان افراد مجرد در نهضت ملی مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی در شورای عالی مسکن تمامی جوانب را بررسی کرده و با کلیت ثبت نام افراد مجرد موافقت کرده است. این اقدام با هدف تشویق و بستر سازی برای جوانان به تصویب رسیده است و برای افراد بالای ۱۸ سال هم این موضوع در شورای عالی مسکن شهرسازی بررسی شده و بزودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

طرح نهضت ملی مسکن، به ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای قشر بدون مسکن کشور است که از روی کارآمدن دولت سیزدهم شروع به ثبت نام کرده است.

افکارنیوز

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا