مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

چینی‌ها در تهران ۲۰۰ هزار مسکن می‌سازند

طی مراسمی با حضور شهردار تهران تفاهم نامه ساخت واحدهای مسکونی با مشارکت شرکت چینی، امضا شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، مدیریت شهری با راه اندازی قرارگاه مسکن قصد دارد اهدافی چون رفع موانع و تسهیل امور سرمایه گذاری حوزه مسکن، زمینه مناسبی برای عبور از رکود ساخت‌ و ‌ساز و رسیدن به رونق تأمین مسکن ، نوسازی بافت‌های فرسوده و … را محقق کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در راستای تایید این موضوع گفت: «در چنین شرایطی جلب مشارکت شرکت های معتبر خارجی و سرمایه گذاران و بهره‌برداری از تجربه و توانمندی آن‌ها برای ایجاد تحول در روند تولید مسکن، نوسازی بافت‌های فرسوده و مسکن معوض ضروری است. از این رو در سفر اخیر شهردار تهران به پکن تفاهمات اولیه در حوزه مسکن سازی با شرکت های چینی البته با طراحی ایرانی، صورت گرفت. همچنین بستر انتقال تکنولوژی مسکن سازی سریع و به صرفه هم فراهم شد.»

سید مهدی هدایت با بیان این که ساخت واحدهای مسکونی در قالب محلات الگو توسط پیمانکاران و مصالح داخلی انجام می شود، تاکید کرد: «چینی ها در زمینه سرمایه گذاری و انتقال تجارب و تکنولوژی مشارکت می کنند و با این رویکرد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی با تکنولوژی نوین ساخته می‌شود.»

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا