مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

واگذاری اراضی برای مسکن ویلایی اولویت وزارت راه و شهرسازی است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن به صورت ویلایی در تمامی شهرهایی که اراضی وجود دارد در اولویت است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی گفت: در تمامی  استان ها امکان واگذاری گروهی زمین داریم و در شهرهایی که میزان تامین زمین با میزان متقاضی برابری کند امکان واگذاری زمین به طور گروهی وجود دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، استان تهران وضعیت ویژه ای دارد. در شرق این استان با مشکلاتی مواجه هستیم و در شهر ایوانکی واگذاری گروهی است.

او با اشاره به تعریف ۶۸ هزار و ۵۳۸ پروژه در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن بیان داشت: تاکنون طبق سامانه ۵۷۰ هزار نفر را به زمین وصل کرده ایم و ۴۶۰ هزار واحد نیز پس از پرداخت ۴۰ میلیون تومان از سوی متقاضیان در دست اجرا هستند.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن تامین مسکن برای کارگران را از دیگر اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: تاکید رئیس جمهور برای تامین زمین کارگران در قالب صنعت شهرها است که زمین مورد نیاز صنایع بزرگ و کارخانجات تهیه شده تا این صنایع بتوانند مسکن مورد نیاز کارگران خود را که اقدامی بی سابقه است تامین کنند که به همین منظور تا کنون زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد در همین قالب تامین شده است.

او اظهار کرد: ساخت مسکن به صورت ویلایی جزو اولویت های وزارت راه و شهرسازی است و در شهرهایی که اراضی وجود داشته باشد ساخت مسکن به صورت ویلایی خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا