مجله خبریراه و شهرسازی

۱۳۰۰ مسکن مهر پرند مشکل حقوقی دارد

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر در حدود ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند باقیمانده که عمدتا تعاونی‌ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند از تلاش برای رفع مشکلات حقوقی ۵۰۰ واحد مسکونی و بازگشت این تعداد واحد به چرخه ساخت و تحویل خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر را توضیح  داد و گفت: طبق آمار بررسی شده، حدود یکهزار و 300 واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده است که مشکلات حقوقی دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند توضیح داد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند عمدتا تعاونی ساز هستند که دچار مشکلات و مسائل حقوقی هستند و اعضا با سازندگان مشکلاتی دارند که این مشکلات در طی سال‌ها سبب شده تا عوارض حقوقی برای پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر و تکمیل آنها ایجاد شود.

صیادی تصریح کرد: بررسی‌های پرونده تعداد یکهزار و 300 واحد باقیمانده مسکن مهر پرند نشان می‌دهد که 500 واحد از این واحدها امکان رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که تلاش خواهد شد تا این تعداد از واحدها نیز با رفع توقیف و رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده به چرخه ساخت مسکن و تحویل به متقاضیان برگردد.

گفتنی است، از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند 95 هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شد که از زمان اجرای طرح تاکنون حدود 94 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا واحدهای دارای مشکلات حقوقی را با رفع نواقص آن تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا