مجله خبری

تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه‌کاره

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه‌کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع این صندوق خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن، گفت: در صندوق ملی مسکن، عملیات سه‌گانه‌ای همزمان دنبال می‌شود که یکی، تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن است که منابع مربوط به صندوق در این واحدها صرف می‌شود تا مسکن مهر نیمه‌کاره در مراکز استان‌ها به ثمر برسد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن افزود: بخش دوم، تکمیل مسکن‌های مهر شهرهای جدید است که این مسیر با تحویل زمین از سوی شرکت مادر تخصصی و تأمین مالی توسط صندوق انجام می‌شود.

وی ادامه‌داد: عمده عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ای که در سال گذشته و سال جاری انجام شده است، از طریق منابع صندوق بوده است. به موازات این دو بخش، بخش سوم مبتنی بر منابع خود صندوق اتفاق می‌افتد که عملیات روبنایی در حوزه خدمات عمومی است و شامل تجهیز و تکمیل مدارس، درمانگاه‌ها، پاسگاه‌ها، مساجد و غیره است که در شهرهایی که در نهضت ملی مسکن جدید تأسیس می‌شود، این تخصیص منابع انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تا امروز بیش از ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص انجام شده است و تا پایان سال نیز این روند با سرعت مضاعف به پیش می‌رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا