مجله خبریراه و شهرسازی

مسکن مهر پرند به پایانِ راه رسید

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تشریح جزئیات افتتاح واحدهای مسکونی در شهرهای جدید گفت: مسکن مهر شهر جدید پرند به پایانِ راه رسید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمهدی میرجوادی با اشاره به برنامه‌های افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی در شهرهای جدید کشور، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، 20 هزار و 248 واحد مسکن افتتاح می‌شود.

وی افزود:‌ از این تعداد، 19 هزار و 221 واحد مسکن مهر و 1027 هم پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی با بیان این‌که محور برنامه‌ریزی افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس است، تصریح کرد: این واحدها کاملاً نهایی و از آن بازدید شده است.

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران با یادآوری این‌که “قرار بود این واحدها اسفندماه سال گذشته افتتاح شود که نواقصی داشت”، ادامه داد: تمام نواقص پروژه‌ها رفع شده است و 10 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

میرجوادی با تأکید بر این‌که افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی همزمان انجام می‌شود، گفت: واحدهای آماده تحویل دارای زیرساخت‌های مربوطه از جمله آب، برق و… است.

وی با اعلام این‌که “در حال برنامه‌ریزی برای حضور رئیس‌جمهوری یا وزیر راه و شهرسازی جهت افتتاح واحدهای آماده شهر جدید پردیس هستیم”، اضافه کرد:‌ در شهر پرند نیز پایان مسکن مهر را اعلام می‌کنیم؛ 2800 واحد باقیمانده مسکن مهر این شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، به این ترتیب هیچ مسکن مهر سه‌جانبه‌ای در این شهر باقی نمی‌ماند.

وی همچنین با ابراز “متروی پرند نیز تا پایان شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود”، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پیمانکار این پروژه است که با همراهی شرکت عمران در تأمین منابع مالی، متروی پرند را به مرحله بهره‌برداری رسانده است.

وی با یادآور این‌که “تست سرد متروی پرند انجام شده است و تا پایان شهریور اتصال تهران به شهر جدید پرند عملیاتی می‌شود”، اظهار کرد:‌ با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی(ع) برنامه افتتاح پروژه‌های مسکن را یک‌ماهه دیده‌ایم.

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ایران از افتتاح 1000 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه خبر داد و افزود:‌ این پروژه‌های مشارکتی ساخته شده و به سیستم‌های به‌روز و هوشمند تجهیز شده‌اند.

میرجوادی با بیان این‌که در شهر جدید گلبهار مشکلات مربوط به تعاونی‌ها برطرف شده است،‌ ادامه داد: حدود 1500 واحد مسکن مهر این شهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، ضمن این‌که محوطه‌سازی 1000 واحد دیگر نیز تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

وی با بیان این‌که در شهر جدید هشتگرد 1402 واحد مسکونی در برنامه افتتاح قرار گرفته است،‌ گفت:‌ پروژه‌های هسای این شهر به‌دلیل مباحث مربوط به قراردادها در برنامه افتتاح قرار ندارد.

وی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر سایر شهرهای جدید کشور گفت: مطابق برنامه در شهر بینالود 590 واحد، سهند 440 واحد، رامین 396، ایوانکی 330 واحد مسکن مهر تبدیلی (استفاده از وام نهضت ملی مسکن)، مجلسی 212 واحد و در صدرا 68 واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

میرجوادی با یادآوری این‌‌که افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید با محوریت شهر جدید پردیس انجام می‌شود، بیان کرد:‌ واحدهای مسکن مهر گلبهار و بینالود همزمان با سفر رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا