مجله خبریراه و شهرسازی

۱۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس در انتظار تکمیل انشعابات است

فرماندار شهرستان پردیس اعلام کرد: با تکمیل انشعابات آب، برق و گاز، تا هفته دولت ۱۱ هزار واحد در فازهای جدید مسکن مهر ۱۱، ۵ ، ۹ ، ۸ به مالکان تحویل داده می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، محسن قضاتلو روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با اعلام سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدها تکمیل و قابلیت واگذاری به مالکان را دارند، اما به علت تکمیل نشدن انشعابات مختلف، این شرکت در حال حاضر نمی تواند واحدها را به متقاضیان تحویل دهد.

وی اظهار داشت: عصر روز گذشته در نشستی که با حضور مسئولان ادارات مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، مقرر گردید تا از طریق شورای مسکن استانداری تهران و فرمانداری پردیس پیگیری امور مسکن مهر پردیس به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تمام معابر باقیمانده تحویل اداره گاز پردیس شود و این دستگاه کلیه شبکه‌گذاری‌ها را انجام دهد.

قضاتلو ادامه داد: اداره آب و فاضلاب پردیس متعهد شد در کم‌ترین زمان ممکن انشعاب بلوک‌های آماده را به خطوط آب متصل کرده و شرکت عمران نیز پس از رفع نواقص، کلیه شبکه‌ها و مخازن آب را تحویل اداره آب و فاضلاب دهد.

وی افزود: اداره برق پردیس موظف شد تا نگهداری کلیه شبکه روشنایی برق پیمانکارانی که پروژه‌های خود را به اتمام رسانده‌اند را تحویل گرفته و مسئولیت نگهداری شبکه برق بعد از تونل «سلام» در فاز ۱۱ پردیس نیز برعهده اداره برق پردیس باشد.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که ۱۱ طرح بوستان در فازهای مختلف مسکن مهر تحویل شهرداری پردیس شود و شهرداری در صورت نیمه‌کاره بودن، اتمام باقیمانده عملیات‌های اجرایی پارک‌ها را برعهده بگیرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا