مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور محترم در شهر پردیس در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، حسین جنتی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: این تعداد شامل ۵۴ پروژه مسکن مهر و ۲۶ پروژه خدمات روبنایی شامل پارک، مسجد، فضای سبز و بوستان و زمین ورزشی است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهر جدید پرند ۲۲ پروژه مسکونی شامل ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر باقیمانده به همراه ۶۰۰ واحد مسکن ملی در فاز افتتاح هفته دولت سال جاری قرار دارد.

جنتی گفت: در شهر جدید اندیشه نیز ۱۰ پروژه شامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زمین ورزشی و مجتمع مسکونی در برنامه افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص آخرین وضعیت متروی پرند گفت: تمام فازهای عملیات عمرانی و محوطه سازی و ساخت ایستگاه مترو به پایان رسیده و با تعاملات صورت گرفته شرکت عمران شهر جدید پرند و وزارت نیرو این پروژه در مرحله پایانی تامین برق قراردارد.

جنتی با اشاره به اجرای پروژه ساخت مسکن ملی در پرند، بیان داشت: همچنین در حال حاضر شرکت عمران شهر جدید پرند ۲۳ هزار واحد مسکن ملی را در مرحله عملیات اجرایی راهبری می‌کند.

لازم به ذکر است در جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان تهران، آخرین وضعیت خدمات حمل و نقل هوایی، ناوگان جاده‌ای و ریلی در خصوص خدمت رسانی به زائرین اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا