مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

محبت‌خواه گره کور مسکن مهر را باز می‌کند؟

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی،‌ خلیل محبت‌خواه به‌عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب و معارفه شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، طی حکمی از سوی علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، خلیل محبت‌خواه به‌عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد.

محبت‌خواه پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بود. مراسم معارفه وی هم‌اکنون در شرکت عمران پردیس در حال انجام است.

بلاتکلیفی شرکت عمران پردیس طی 2 سال اخیر باعث توقف ساخت پروژه‌های مسکن مهر این شهر شده است. در زمان حدود 30 هزار واحد طرح مذکور نیمه‌تمام است و برخی پروژه‌های مسکن مهر با مشکلاتی مواجه شده است.

طبق آمار بیش از 84 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس ساخته شده که از این تعداد حدود 30 هزار واحد در مراحل مختلف ساخت قرار داشته و به‌اصطلاح نیمه‌تمام هستند.

از این تعداد حدود 22 هزار واحد پیشرفت بالای 80 درصد دارند و حدود 4500 واحد پیشرفت 50 تا 80 درصدی دارند. بیش از 3 هزار واحد نیز پیشرفت کمتر از 50 درصد دارند.

در بین فازهایی که مسکن مهر در آنها اجرا شده، بیشترین واحد باقیمانده با بیش از 12 هزار واحد مربوط به فاز 11 (کوزو ترکیه) است. در فاز 8 نیز حدود 11 هزار واحد با پیشرفت‌های مختلف نیمه‌تمام است.

باید دید مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران می‌تواند تحول لازم مورد نظر وزیر راه و شهرسازی را مخصوصاً برای پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس ایجاد کند یا خیر؟ پروژه‌ نهضت ملی مسکن این شهر نیز در وضعیت چندان مناسبی به سر نمی‌برد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا