راه و شهرسازیمجله خبری

اعتراض متقاضیان مسکن مهر پردیس به بلاتکلیفی ۱۱ ساله

به گزارش ساختمان آنلاین:  صبح امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس در اعتراض به کم‌کاری برخی پیمانکاران این طرح مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند. این متقاضیان رسیدگی وزارت راه و شهرسازی به این مشکل شدند.

یکی از این متقاضیان با طرح این پرسش که چرا به پیمانکاران پول نمی‌دهند، می‌گوید: پیمانکاران کار نمی‌کنند. متقاضیان 11 سال است که آورده خود را پرداخت کرده‌اند.

یکی دیگر از متقاضیان با بیان این‌که بزرگ‌ترین مشکل ما این است که 11 سال است خانه ما را تحویل نمی‌دهند، گفت: همه ما مستأجریم و صاحبخانه‌ها به ما فشار می‌آورند.

متقاضیان مسکن مهر پردیس با حمل دست نوشته‌هایی خواستار رفع بلاتکلیفی 11 ساله این واحدها شدند.

یکی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی با حضور در جمعه متقاضیان معترض قول مساعد برای رفع مشکلات آنها و توقف پروژه‌های مسکن مهر را داد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام. پس از ۱۱ سال مثل سالهای قبل فقط قول می دهند دستور رئیس جمهور به شرکت عمران نتیجه ای داشت. هر سال فشار اجاره خانه کمرشکن است . فقط اشاره به ۳۰ میلیون آورده میکنند ولی اشاره ای به ۱۱ سال هزنیه اجاره خانه ، پرداخت اقساط ۸۰ تا ۹۰ میلیون ، افزایش هزنیه تجهیز واحدهای خام و بلوک و سایر هزنیه های تحمیلی نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا