مجله خبریراه و شهرسازی

وعده پایان پرونده مسکن مهر پردیس تا شهریور ۱۴۰۴

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان "با تلاش‌های انجام‌شده ۱۰هزار واحد مسکن مهر پردیس قبل از اتمام سال تکمیل و تحویل خواهد شد"، از تلاش آن شرکت برای تکمیل تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در صورت تأمین اعتبار در دولت فعلی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: از واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به‌تعداد 29 هزار و 182 واحد در مهر سال جاری 10 هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل شد. مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان تمامی واحدهای تحویل‌شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است، راه‌اندازی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با ابراز اینکه “واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر هم‌اکنون به 19 هزار و 182 واحد کاهش یافته است” از برنامه آن شرکت برای تحویل 7 هزار واحد در دهه فجر و 3 هزار واحد دیگر قبل از اتمام سال جاری خبر داد.

محبت‌خواه از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همکاری صندوق ملی مسکن و با تأمین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

وی تعطیلی کارگزاری‌ها را در شهر پردیس اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به‌شکل آن‌لاین به متقاضیان ارایه می‌شود.

گفتنی است، در شهر جدید پردیس 84 هزار و 172 واحد مسکن مهر از سال 90 آغاز شد که حدود 30 هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا