مجله خبریراه و شهرسازی

اجرای پروژه‌های ملی مسکن به صورت حیاط دار در اکثر شهرستان‌های فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به وضعیت احداث پروژه‌های ملی مسکن در شهرستان‌ها استان گفت: این پروژه‌ها در اکثر شهرستان‌های فارس به صورت یک طبقه و حیاط دار در حال اجرا هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، محمود طالبان در بازدید دوره‌ای از پروژه‌های طرح بزرگ نهضت ملی مسکن شهرستان‌های استان فارس گفت: در شهرستان کوار ۲۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تائید نهایی شده‌اند یا به عبارتی واجد شرایط واگذاری شناخته شده‌اند که تاکنون ۱۲۸۸ نفر واریز وجه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی شهرستان کوار از مرحله سفت کاری عبور کرده و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

طالبان بیان کرد: به زودی مشکل کمبود زمین مابقی متقاضیان مرتفع خواهد شد و عملیات اجرایی پروژه‌ها با شدت بیشتری ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین در بازدید از شهرستان فیروزآباد گفت: پروژه‌های شهرستان فیروزآباد دو طبقه حیاطدار است و روند اجرای پروژه خوب است.

وی همچنین با بیان اینکه در شهر فیروزآباد ۶۰۰ نفر تایید نهایی شده‌اند و واجد شرایط واگذاری هستند، افزود: تاکنون ۳۸۳۹ نفر در این شهر واریز وجه خود را انجام داده‌اند که از این تعداد برای ۳۷۰۰ متقاضی زمین آماده شده و پروانه ساختمانی بیش از ۲۰۰۰ واحد آن اخذ شده و در مراحل مختلف از شروع فونداسیون تا مرحله نازک کاری هستند.

طالبان در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان فراشبند تصریح کرد: نهضت ملی مسکن شهرستان فراشبند به صورت دو طبقه حیاط‌دار اجرا می‌شود.

وی گفت: در شهرستان فراشبند ۲۴۱ نفر تائید نهایی شده‌اند که ۱۴۸ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند و در این شهرستان برای ۶۸۴ نفر زمین تهیه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: عملیات فونداسیون ۱۷۶ واحد به پایان رسیده و در مرحله سفت کاری و نازک کاری هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا