مجله خبریراه و شهرسازی

روند اجرای طرح مسکن ملی در شهرها تشریح شد

معاون بنیاد مسکن با بیان اینکه تاکنون ۱۰۹ هزار قطعه زمین شهری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در قالب تک نفره و گروهی، تخصیص یافته است احداث واحدهای مسکونی شهری توسط بنیاد را با احتساب نهضت ملی مسکن و واحدهای اقشار کم درآمد، ۲۰۳ هزار واحد عنوان کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه، حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: اجرای واحدهای موثر نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد به ۱۸۷ هزار واحد رسیده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن اقشار کم درآمد نیز که جزو برنامه های بنیاد مسکن در شهرهاست نیز هم زمان در حال اجراست که در مجموع با احتساب این واحدها و نهضت ملی مسکن، واحدهای شهری در حال اجرا توسط این بنیاد به ۲۰۳ هزار واحد رسیده است.

سهرابی توضیح داد: تاکنون زمین موثر برای احداث ۲۳۵ هزار واحد مسکونی شهری برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وی در خصوص واگذاری زمین به متقاضیان گفت: تاکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به قائم مقامی وزارت راه و شهرسازی ۱۰۹ هزار قطعه زمین شهری را در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد به متقاضیان در قالب تک نفره و گروهی به متقاضیان واگذار کرده است تا در آن اراضی مسکن احداث شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا