مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

انتقال امتیاز طرح مسکن ملی غیرقانونی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا زمانی که تکمیل و واگذار نشده اند، غیرقانونی است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بازار، اقبال شاکری در خصوص خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، گفـت: این امر کاملا غیر قانونی است و در طرح ساماندهی و کنترل اجاره بها املاک مسکونی نیز به آن اشاره و راهکارهایی برای مقابله با چنین مسائلی پیش بینی کرده ایم. تا زمانی که ساختمان ها به متقاضیان واگذار نشده، نباید اقدام به فروش کنند، در غیر این صورت مشکلات و گرفتاری های قانونی برای طرفین در پی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در ماه های اخیر در مسیر بهبود روند ساخت مسکن در حرکت بوده و رویکردهای مناسبی اتخاذ کرده است، عنوان کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی باید اطمینان پیدا کند که متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن در جریان همه روند ساخت و ساز هستند تا در دام دلالان و محتکران نیفتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: هرچقدر مسیر ساخت و واگذاری مسکن های طرح نهضت ملی برای متقاضیان شفاف تر باشد و آنها از کم و کیف مسائل آگاه باشند، کمتر در دام کلاهبرداران می افتند. از این رو وزارت راه و شهرسازی باید در مسیر شفاف سازی و دسترسی سریع متقاضیان به اطلاعات خانه های خود گام بردارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا