مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت بیش از ۱۷۰ هزار واحد نهضت ملی شهر‌های کوچک در صورت پرداخت تسهیلات ساخت

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت توسط بانک‌ها سهم بنیاد مسکن را به بیش از ۱۷۰ هزار واحد می‌رساند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در صورتی که همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت به ویژه برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزایش یابد شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

به گفته وی بنیاد مسکن از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت ساخت بیش از ۱۷۰ هزار واحد مسکونی را به عهده گرفت و اگر همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بیشتر شود روند اجرا بیشتر خواهد شد.

او گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی شهری به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات معرفی شدند که بانک‌ها با حدود ۷۰ هزار و ۲۰۰ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده‌اند.

سهرابی افزود: در شهر‌هایی که مسئولیت ساخت بنا‌های طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بنیاد مسکن بوده، وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۲۲۷ هزار واحد تامین زمین کرده است.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا