مجله خبریراه و شهرسازی

مقاوم سازی 67 هزار مسکن روستایی در قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین گفت:‌ تاکنون ۶۷ هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بازار، فرهاد سبحانی با اشاره به مقاوم سازی بیش از ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی این استان گفت: تاکنون ۶۷ هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی در استان قزوین مقاوم سازی شده است.

وی از تهیه ۱۴۶۱ طرح هادی روستایی در استان قزوین خبر داد و افزود همچنین ۴۹۰ طرح هادی روستایی در استان قزوین اجرا شده و اجرای ۲۵۲ طرح هادی در استان به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین از اعطای ۷۹ هزار جلد سند تک‌برگ در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن هم این بنیاد ساخت چهار هزار و ۸۹ مسکن ملی را در شروع شده که پیشرفت آنها بین ۶۵ تا ۹۵ درصد است.

سبحانی همچنین درباره اجرای عملیات آسفالت در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: ۹۱۴ هزار متر مربع از معابر روستایی استان قزوین را در سال ۱۴۰۲ آسفالت کردیم که این میزان آسفالت از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا