مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

هفت هزار و ۵۳۰ واحد مسکن روستایی هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از افتتاح و بهره برداری از هفت هزار و ۵۳۰ واحد مسکن روستایی در کشور در ایام هفته دولت امسال در کشور خبرداد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا سهرابی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن مازندران که در محل استانداری این استان برگزار شد، افزود: از زمان اجرای طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار احداث ۴۵۲ هزار واحد مسکونی را در مناطق مختلف کشور آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد، ۲۹۶ هزار واحد در قالب مسکن روستایی و ۱۵۵ هزار واحد نیز در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف شهری کشور در دست اقدام است.

وی، شمار واحدهای مسکونی در حال احداث در بخش مسکن روستایی در مازندران را نیز ۱۱ هزار و ۳۵۶ واحد اعلام کرد و گفت که از این تعداد نیز هفت هزار و ۲۳۴ واحد افتتاح و بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن روستایی، محور مشارکت مردم هستند که یا در قالب خودمالکی و یا در قالب بافت های فرسوده در حال احداث واحدهای مسکونی هستند، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار هدایت، نظارت، تهیه مصالح ساختمانی و استعلام خدمات فنی طرح های هادی و یا پرداخت تسهیلات را بر عهده دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا