راه و شهرسازیمجله خبری

هیدجی‌ها ناامید از تحویل مسکن‌های امید

به گزارش ساختمان آنلاین: یکی از مطالباتی که شهروندان هیدجی از مسئولان دارند، رسیدگی به وضعیت حوزه مسکن در این شهر کوچک اما توانمند و صنعتی است. مشکلی که کمر جوانان این شهر را زیر سایه سنگین قیمت بالای مسکن و اجاره‌بها خم کرده است.

برای حل برخی از این مشکلات در حال حاضر پروژه‌های مسکن در هیدج شامل مسکن‌های ملی، خیرساز و امید فعال است تا شاید مرهم کوچکی بر زخم مسکن در این شهر باشد.

در سال ۹۶ پروژه مسکن امید در شهر هیدج کلنگ‌زنی شد؛ پروژه‌ای که قرار بود ۲۴ ماهه تحویل متقاضیان شود علی‌رغم گذشت بیش از چهار سال هنوز هم تحویل متقاضیان نشده است که این موضوع موجب نارضایتی کسانی شده که به امید خانه‌دار شدن همه سرمایه خود را در این ساختمان‌ها هزینه کرده‌اند.

در همین رابطه یکی از متقاضیان این واحدها می‌گوید: قرارداد احداث این پروژه در سال ۹۶ با متقاصیان منعقد شده است و طبق قرارداد بنا بود این پروژه ظرف ۲۴ ماه به متقاضیان تحویل شود.

جواد ملک‌محمدی با بیان اینکه متقاضیان این پروژه در بلاتکلیفی به سر می‌برند، زیرا بعد از گذشت ۴۸ ماه هنوز هم واحدها تحویل متقاضیان نشده است، ادامه می‌دهد: عملیات ساختمانی واحدهای مسکونی یک‌سال است که به پایان رسیده و این واحدها تکمیل هستند اما به علت اینکه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز برای این پروژه تدارک دیده نشده واحدها تحویل نمی‌شوند.

در همین زمینه بارها جلسات متعددی برای بررسی مشکلات برگزار شده اما متقاضیان تاکنون جواب قانع‌کننده‌ای دریافت نکرده‌اند، زیرا هر بار توپ در زمین اداراتی مانند راه‌ و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب، برق، گاز و شهرداری می‌افتد اما مشکلی حل نمی‌شود.

حالا با گذشت چهار سال متقاضیان ناامید مسکن‌های امید در هیدج کماکان منتظر تحویل مسکن‌های امید هستند.

ایسنا

3/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا